Balıkçı Emin Usta

Nam-ı değer Süper Mario Emin Usta;
Sokak lezzetlerinin en akdenizlisidir balık-ekmek. Genellilkle alışılagelmiş belli bir tekdüzelilikle üretilirler ve lezzetleri birbirine yakındır. Emin Usta farklı tarzda hazırladığı balık-ekmekle adını duyurdu bizlere.




Sürekli farklı ve ilginç desenlerde aşçı bonesi takar ve kendine has bir espri anlayışıyla yaklaşır insanlara. İlk başta pis gibi görünebilir size ama inanın lezzeti için yok sayılabilir. Hem ben şimdiye kadar oradan balık-ekmek yiyip hastalanan midesi bozulan görmedim, duymadım. Hem adı üstünde “sokak lezzeti”.

Oturmanız için birkaç sandalyesi ve balığın yanında içebilmeniz için şalgam suyu var. Islak mendil hizmeti bile mevcut. =) Bu gün itibariyle tanesi 10TL. Ben hep 20TL lik doydum derim. Oldukça doyurucu. İçine koyduğu bol çeşitli salata (ceviz bile var), sıktığı ve sürdüğü soslar, pişirirken ekmeğe verdiği o gevreklik ve dışına sürdükleri… Hepsi muhteşem kokuyor ve çok lezzetli, farklı bir tat ortaya çıkarıyor. Ekmek demişken; balığı lavaşın içine yapıyor Emin Usta, hem de dürüm gibi =)

"Emin Usta nerede?" diye soracak olursanız Galata Köprüsünden Karaköy'e geçip balıkçılar çarşısına doğru giderken Akın Balık karşınıza çıkacak onun arka tarafında seyyar arabası ile sizleri bekliyor.  =)

Olumsuzlukları: Emin Usta hayatınızda görebileceğiniz en yavaş balık ekmekçi. 2 kişiden fazla giderseniz yaklaşık 45 dk gibi bir bekleme süreniz olacaktır. Tabii ki sırada başka bekleyen yoksa...





 

Yorumlar

En Çok Tıklananlar...